NAŠE USLUGE

KNJIGOVODSTVENE USLUGE ZA PODUZEĆA KOJA SU U SUSTAVU PDV-a

KNJIGOVODSTVENE USLUGE ZA PODUZEĆA KOJA NISU U SUSTAVU PDV-a 

KNJIGOVODSTVENE USLUGE ZA OBRTE 

KNJIGOVODSTVENE USLUGE ZA SLOBODNA ZANIMANJA 

KNJIGOVODSTVENE USLUGE ZA NEPROFITNE ORGANIZACIJE 

DODATNE USLUGE 

  •  RAČUNOVODSTVENE INSTRUKCIJE 
  • INSTRUKCIJE POSLOVNOG ENGLESKOG JEZIKA 
  • PISANJE POSLOVNIH PLANOVA ZA HZZ
  • PISANJE DIPLOMSKIH, STRUČNIH RADOVA I SEMINARA IZ PODRUČJA RAČUNOVODSTVA I UPRAVLJANJA PROJEKTIMA
  • POSLOVNO I POREZNO SAVJETOVANJE 
  • PAUŠAL + E-POREZNA I E-REGOS 
  • BILANCIRANJE TIJEKOM GODINE (GFI POD I BILANCA)
  • GODIŠNJI IZVJEŠTAJI 
  • PREVOĐENJE DOKUMENATA NA ENGLESKI JEZIK I S ENGLESKOG NA HRVATSKI JEZIK 

FAQ/ ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

Iako se često poistovjećuju, knjigovodstvo i računovodstvo nisu istoznačnice. Naime, knjigovodstvo je dio računovodstva. Računovodstvo je znanstvena disciplina koja koristi prikupljene podatke kako bi se donijele najbolje financijske odluke, dok knjigovodstvo obuhvaća vođenje poslovnih knjiga tj. evidenciju i knjiženje poslovnih događaja i promjena u glavnoj knjizi i pomoćnim evidencijama. 

Da, specijalizirani smo za pisanje poslovnih planova za HZZ poticaje. U budućnosti ćemo biti osposobljeni i za projekte EU fondova, investicijske studije i poslovne planove. 

Koristimo knjigovodstveni program Synesis. Synesis je dizajniran tako da ispunjava potrebe za jednostavnošću koja je neophodna kod manjih poduzetnika, ali se može koristiti i u velikim tvrtkama s velikim brojem korisnika. Može ga koristiti samo jedna osoba ili nekoliko desetaka, bez obzira dokumenti se automatski pohranjuju u bazu podataka poduzeća. Omogućuje personalizaciju dokumentacije za sve potrebe koje klijenti imaju. 

Prema, Narodne novine br.106/2019 od 6.11.2019. uredba o visini minimalne plaće iznosi 4.062,51 kn bruto, a vrijedi od 1. siječnja 2020. godine do 31. prosinca 2020. godine. 

Naime, propisano je zakonom da u prvoj godini poslovanja ne treba ulaziti u sustav PDV-a. Zakon nalaže da se u sustav PDV-a ulazi tek sljedeće godine, i to ako je osoba prešla vrijednost isporuke od 300.000,00 kn. Odluka se temelji na obujmu cjelokupnog poslovanja i poslovnih aktivnosti te strukturi kupaca koje Vaše poslovanje ima. U sustavu morate onda ostati najmanje 5 godina. 

Ukoliko su Vaši većinski kupci u sustavu PDV-a, bilo bi dobro da onda i Vi uđete u sustav jer će onda Vaši kupci moći odbiti PDV kao pretporez, a tako ćete i Vi biti u mogućnosti odbiti PDV na sve ulazne račune i onda platiti samo razliku između priznatog i obračunatog. 

 

Obrt možete registrirati na dva načina. Možete koristiti sustav e-obrta ili tako da odete u nadležni Ured državne uprave u Splitsko-dalmatinskoj županiji, Služba za gospodarstvo Split (za područje Splita, Podstrane i Šolte) te ćete dobiti potrebnu dokumentaciju i informacije vezane za otvaranje obrta. Uredi imaju svoje ispostave u ostalim gradovima i općina u Republici Hrvatskoj. 

Nakon dobivenog rješenja o upisu u Obrtni registar potrebno:
– otvoriti žiro račun u banci za poslovanje obrta
– izvršiti prijavu na Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje i Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje
– prijaviti se kao porezni obveznik Poreznoj upravi – kod čega odabirete plaćanje poreza na dohodak prema poslovnim knjigama ili poreza na dohodak u paušalnom iznosu ili poreza na dobit.

 

Naime, svaki naš klijent ima obvezu potpisati ugovor o GDPR-u koji osigurava tajnost podataka između računovođe i njegovih klijenata. Isto tako ukoliko računovođa otkrije bilo kakve oblike poslovanja koji krše zakone ima obaveze prema državnim institucijama. Na temelju toga u skladu sa zakonima koji su proizašli iz direktiva EU, posebice Zakonu o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma, te novom Zakonu o zaštiti osobnih podataka mora djelovati. 

GDPR (eng. General Data Protection Regulation) ili Opća uredba o zaštiti podataka novi je zakon o zaštiti privatnosti i osobnih podataka koji se primjenjuje u svih 28 država članica EU-a koji nalaže ujednačenje propisa za članice EU-a. 

Današnje tehnološki razvijeno doba nudi nam bezbroj mogućnosti za nesmetanu komunikaciju. Sama geografska udaljenost između knjigovođe i računovodstvenog servisa nije prepreka. Najbitnija je komunikacija između knjigovodstvenog servisa i klijenta. Spalatum Libri koristi informatičke alate koji omogućuju nesmetano komuniciranje s klijentima na različitim geografskim lokacijama. Brza razmjena informacija i kvalitetna komunikacija ključ su kvalitetnog i dugoročnog poslovnog uspjeha i suradnje. 

ZAKAŽITE POSLOVNO SAVJETOVANJE

  • ZAKAŽITE TERMIN POSLOVNOG SAVJETOVANJA
  • POŠALJITE UPIT
  • NAZOVITE NAS